Sunday, March 7, 2010

Panggilan Laut China Selatan

Tiba-tiba rasa nak beli kapal layar la pulak...
Macam best je kalau ada sebuah.
Rumah aku dah la dekat dengan pantai.
Jadi tak mustahil sangat la kalau nak berlayar dengan kapal layar sendiri.
Hujung minggu boleh buat trip pergi Pulau Tenggol.
Pergi dengan family atau ajak geng.
Haha..Pulau belakang rumah pun jadi la.

Aku ingatkan macam mahal sangat kos dia mula-mula.
Check kat Internet terus ada model yang aku berkenan.
Ada enjin dan juga layar.
Nak adventure sikit pakai layar. Jimat minyak.
Kelajuan bergantung kepada angin.
Aku berminat kat kapal layar ni - MacGregor 26

Tapi duit takde lagi.
Apatah lagi masa untuk layan minat yang baru bercambah ni.
Dan banyak lagi benda yang aku nak buat tapi tak kesampaian lagi setakat ni.

1 comment:

faiz ck said...

jat
super cool~bawak aku nanti =)