Friday, June 5, 2009

Kipas-Susah-Mati MTB

Aku memang betul-betul jealous la dengan beberapa orang kampung aku..
Jealous bercampur pelik..
Sekolah pun tak habis lagi tapi dah ada benda best..
Dah dapat benda yang diorang nak..
Benda yang diorang minat..

Woah, sangat best punya barang maa..
Aku dari sekolah rendah lagi mahukan benda tu..
Tapi baru sekarang aku dapat merasa..
Walaupun low-end je..
Kiranya bukan yang betul-betul serious lagi la..

Macam mana diorang boleh dapat benda tu ar?
Mana diorang dapat duit ar?
Atau memang diorang di'sponsor' oleh mak ayah diorang?
Hmm, mungkin..
Best wo..

Tapi lagi best kalau benda tu kita dapat hasil dari usaha kita sendiri kan?
Rasa berbaloi sangat-sangat..
Dan rasa teramat puas..

Nanti la aku rembat satu..
Baru terpegun orang kampung aku..
Baru diorang tahu bukan diorang je ada..
Hehe..
Tapi bukan dalam masa terdekat ni la..
Next few years kot..

Sasaran aku: Giant atau Trek.

No comments: