Sunday, June 14, 2009

Sony Ericsson atau Nokia?

Perlu ke aku tukar handset sekarang?
Walaupun handset aku dah 3 tahun, tapi masih OK lagi.
Cuma housing je lah yang nampak buruk sebab banyak kali jatuh.
Dan juga disebabkan oleh penggunaan yang kasar.

Tapi aku masih sayang kat handset aku.
Handset first la katakan.
Macam awek gak.
Awek yang first memang susah nak dilupakan (in case of broke up).

Sebenarnya aku ni telah terpengaruh dengan kawan2 aku.
Ramai yang ada handset baru (dan awek baru juga).
Hahaha...

Hmm...
Camne ek?
Perlu ke aku dapatkan awek baru..? Oopss, silap2. Handset baru.
Yep, handset baru.
Perlu ke?
Sony Ericsson atau Nokia?

3 comments:

Phat-ness said...

iphone!!
haha

The Author said...

iphone memang menarik..
tapi mahal dowh..

Phat-ness said...

mmg mahal
tp worth it!!
gerenti
lg2 iPhone yg baru kuar tu
masyukkkk...haha~