Sunday, October 17, 2010

Unexpected

Salam.

Asyik bermimpi benda yang sama. Walaupun cerita di dalam mimpi tu berbeza, tapi intisarinya masih sama. It leads to one thing. Just different storylines. Keep on dreaming the same thing for about two months already I guess. Hmmm...

Apa yang pasti, dah dapat pun salah satu dari mimpi-mimpi tu. Dah jadi realiti. And yes. I was so speechless and didn't know how to react upon that. Soo unexpected.
By the way, thank you very much for becoming part of my dreams and also for making it became real. Can I have more of my dreams become real..? Pretty pleaseee...Hehehe

Oh, thank you again. Really appreciate that. =)

1 comment:

PùRpLè LuV Me said...

well dreams...they do come true..who say they dont...by the way, mimpi apa yang came true tu? tak nak share ke? hahaha hmm pasni saya nak mimpi dapat rm1 juta ah...hahaha so kena tido ah ni kot2 leh mimpi dapat duit rm1 juta tu hahaha 1 juta come to me please hahaha