Tuesday, November 16, 2010

Untitled 11

Salam..

Hmm, lama dah tak baca novel. Tiba-tiba semalam ter baca la pulak. Baca punya baca, hmm best la jugak baca novel ni. Takleh nak stop pulak tu. Hehe. Tapi baca online je la. Mana nak dapat novel Melayu kat sini. Kali terakhir baca novel camni..emm masa Tingkatan 4 kalau tak silap..Pastu tak baca dah novel-novel camtu. Sampai la semalam..Hmm, dah 6 tahun rupanya tak baca novel Melayu bergenre camni. Sesekali melayan novel ni best jugak..Pandai orang yang buat novel ni..Boleh tulis panjang-panjang..Ada je ideanya. Rasa macam kisah real pun ada jugak. Best!

Tapi, selepas beberapa ketika..

.........................

.........................

.........................

.........................

Ugh!
Aku dah agak dah..
Aku dah agak dah benda ni..
Cesss..
Lagi 2 chapter nak habis boleh pulak dia buat tergantung camtu..
Nak suruh aku beli novel dia la niii..
Eeeee..
Gerammmm...
Mana aku nak cari ending novel nii..??
Aaaa tidakkk..
Aku tertipuuu..
Aaaaaaa........#@*%$#!

3 comments:

faiz ck said...

sangat sakit hayi kalau crite xhabis haha

PùRpLè LuV Me said...

pengajaran ayat..len kali beli yang ORI...ahaha beli je novel terus..konfirm tahu ending..hikhikhik...

The Author said...

Faiz: Memang sakit hati..Kena main agak-agak je la ending camne. Tapi nasib baik dah jumpa akhirnya ending tu..=)

PùRpLè ReEn: Tolong carikan leh..? Hehehe ;)